Out on a limb

Uppdaterandet och fler detaljer om italienresan skulle ha kommit idag, men det blev inte riktigt så...En sur dator och något vajs på internetuppkoppling kom emellan. Historien var skriven framtill fredagen då allt bara försvann, puts väck. Hejdå en halvtimmes skrivande.

Var ute och körde bil idag och det vägde väl upp lite för den miserabla starten. Klarade av rondeller och rödljus för första gången och gjorde en snygg parkering på coop. Är lite småstolt för jag har ingen kontroll på mina fötter.... :P

fick ryck ooch övade på barytonen idag, har inte övat en enda gång hemma sedan i julas :S haha om anders bara visste...

hmm man blir så ledsen av regn, man går inomhus och funderar på saker man annars aldrig skulle göra, vill ha sol och jag längtar tills på torsdag. frågan är hur länge jag ska vänta...hmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback