att jag tar allting på lek är väl en hemlighet

ahh jag är så glad att man får komma bort ett tag
helt plötsligt hr jag fått världens tråkslag och som en
blixt från klar himmel kommer alla roliga händelser på
en gång :) filmkväll och fest i helgen, pappas födelsedag
gig med storbandet på torsdag, och jag har äntligen
anmält mig till kursen i göteborg

i lördags var jag och shoppade med mamma och elin
och äntligen hittade jag den svarta klänningen som jag
letat efter. sedan hittade vi värmeljus osm går på
batteri, :P så sådana inhandlade vi
på myrorna hittade jag en kofta och elin skor



fredagen tillbringade jag hemma hos elza :)
skolkatalogen inspekterades och vi tittade på idol
snyftade till beautiful och när johan åkte ut...suck

julia invigde mig i kelly clarksons musik för ett tag sedan
och jag har nu upptäckt att många av hennes låtar beskriver
mina känslor på ett explicit sätt :O

Kommentarer
Postat av: elza

men anna då, du måste ju citera kelly clarkson låten, jag blev nyfiken ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback