Ge oss något vi kan tro på

den här veckan har börjat med en fråga
vad har någon haft emot mig?

måndag: dålig dag, physics för första gången på en och en halv månad wiee och plugg till två prov
tisdag: worst day ever,

  • gick 8 till 16.30
  • hade två prov med den minsta lunchrasten emellan
  • hade otroligt ont i magen hela dagen
  • ont i hela kroppen för att skolan inte fattar vad man använder element till (och nej jag tänker inte använda jacka inomhus, det är en principsak)
  • bilen dör (bokstavligt talat) när mamma har hämtat mig från skolan och vi är på väg hem --> anna tillbringade en extra halvtimme med magont och hunger i en mörk bil tills pappa kom och räddade oss från göteborg.

Onsdag: undantaget som bekräftar regeln eller vad det nu heter - en riktigt bra dag. har skrivit lite på mitt personal statement, varit en sväng på stan with my buddies (hehe) och listen up :) lärt mig spela biljard och till och med träffat bollen och fått i några i korgarna . stephen, mats och niclas tack för allt ni lär mig

en till bra grej är att jag nu inte behöver våndas vilket möte jag skall åka på
sibsa är nu den 17-18 december  (och det skall vara i karlstad, värlands dialekten here we come :P )
det betyder att jag kan åka till göteborg på
mp-kurs den 10:e :D ska bli så kul att slippa borås och träffa nya människor och så
(de tre raderna ovanför slutar på å :P haha )

imorgon är det studiedag, behöver man ens nämna hur skönt det är....hm nej
så här ser mitt egengjorda schema ut: sova, äta frukost, åka till biblioteket, plugga, spela orkester, repa med storbandet, se om julia fick låna OC säsong ett och två, sova
mycket bra planering

by the way hittade en rolig, låt idag kolla in
http://mp.se/files/108800-108899/file_108833.mp3 :)


Kommentarer
Postat av: Honey

vad sjukt glad jag blev av att läsa allt detta :P haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback