Short message

haha idag var det då dags för morgonfest hos honey :) haha det var lika sjukt som det var roligt...det började med att jag hade fattat fel adress av elza och stod och plingade på akvilejagången istället för liljegången :P som tur var komingen och öppnade men en sur gubbe stirrade konstigt när jag halkade ut från garageuppfarten...sedan hade jag varken elzas, honeys eller vickys nummer i min mobil för den hade precis blivit hämtad från servicen wiee jag känner mih hel igen med min alldeles egns mobil ;P men i alla fall så kunde jag linas hemnummer i huvudet och kund eringa henne efter hjälp med nummer. sedan irrade jag runt och letade efter liljegången och efter mycket om och men hittade jag en INTENSIV BLÅ elza haha.
att börja festa klockan halv tolv euhm rekomenderas varmt haha
singstar provades och jonas slog mig i medley för tjejer...är fortfarande lite sur :P
jouhaine somnade vid ett efter ett antal kramar haha stackars liten
allt som allt var det riktigt trevlig :)
mitt rum blev alldeles vitt idag yäy och imorgon skall en vägg bli grå, jag trodde inte att det skulle var så himla mycket jobb med att ändra färg i ett litet rum, det tog ju ett år att tapetsera först och sedan måla två gånger om...suck och pust
ska börja lägga in musik i min mobil, den har äntligen ett minneskort som funkar :D
åh vad jag längtar till på söndag ^^ hoppas, hoppas, hoppas
det kommer vara en sån stämmning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback