Små, små rosa moln

min mamma lyckas alltid få mig att skratta, och det är ju bra, men inte på fel tillfällen. Som nyss då jag gjorde en ansiktsmask och inte kunde röra musklerna i ansiktet ordentligt... haha det gjorde ganska ont. Hon var tvungen att springa till övervåningen för att skratta ut som hon uttryckte det.

Förövrigt upplevdes under dagen en mycket intressant konversation när honey och vicky skulle köpa en present. De kunde inte bestämma vad det skulle skriva, Honey röstade för "livet är en fest", vilket lades ner och byttes mot något i stil med "livet har bara börjat". Vid den tiden hade vi tillbringat en kvart inne i affären. Det bästa med det hela var ändå liknelsen som jouhaine drog om att förslaget passade alltför bra in som msn-nickname :P Det är lite kul (citat från en hornist ;)) att analysera folks nickname ibland, när mitt liv inte fylls av något annat mycket viktigare, höhö, igår diskuterade jag till exempel med både malin och stephen om betydelserna av haha, hihi och hehe. Men tillbaka till nicknames, vad menar man egentligen? Det roligaste namnet jag kunde hitta på min lista nu var  "I love you ma salade". Vem vill bli kallad för sallad? :O

Jag funderade ett slag på att skriva något om skolan, men ångrade mig innan jag hade formulerat något i huvudet. Det är bara tråkigt and it will bore everyone including myself.

Höll NÄSTAN på att glömma! I lördags var det ju debut på krogen. Det var helt klart över förväntan. En helt perfekt kväll. Start hos Xuli, trägår'n, ett rum och kök och ett mycket trevligt avslut ^^.
hihi
bland det första jag gjorde var att möta en tjej i baren. Hon vände sig om och sa mitt namn, både för och efternamn, vilken skola jag gått på och personer i min klass. Kände inte igen henne, pinsamt :P sedan upptäckte waern att jag hade färgat håret, mycket konstigt för jag har inte träffat människan sedan i somras och killar överlag brukar ju inte vara snabba på att lägga märke till sådant...


Kommentarer
Postat av: Vicky

je m'appelle salade :) hahah :D

Postat av: Vicky

jag vill ha en update om igår! :D

2007-01-20 @ 13:42:10
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: h0nung

jag meeed hahaha :D var waern där?^^

2007-01-21 @ 01:33:10
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: Ana

haha ja han var på trägårn med tommy
du fick ju en update ;) ^^

2007-01-21 @ 12:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback