You're the storm

jag tror det här har varit en av de bästa helgerna i mitt liv
och det tack vare helt underbara människor.
startskottet gick i fredags då vi gick och åt på restaurang istället för att stoppa någon konstig kycklingsoppa i magen. Inte för att jag skulle ha gjort det, men kycklingsoppa utan kyckling blir en väldigt tunn måltid att överleva en hel dag på. På restaurangen som var thailändsk fanns det asiater som björn upptäckte efter ett tag. det gick dock inte så bra att få deras uppmärksamhet. stackars liten...
senare på eftermiddagen möttes den dynamiska trion och jag kände mig äntligen hel :)

första delen av kvällen utsattes vårt hus för ännu ett strömavbrott och ja jag erkänner jag är el-beroende. Hela huset var beck-svart och det enda vi kunde hitta var värmeljus och sådana där lampor man har i nyckelringen för att hitta låset på sin bil när det är mörkt ute. mycket smart uppfinning men dock fungerar det inte riktigt lika bra när man ska famla runt i ett hus. Som tur var räddades jag av en riddare i en vit bil som tog mig till viskafors. där fanns det ström så vi såg på pride and prejudice. bland annat skall tilläggas.

jack sparrow såg jag in real life igår, eller en mycket snarlik kopia i alla fall. han dansade på trägårn i sin triangelformade hatt och pärlor i håret. mycket lustigt faktiskt. under kvällen lyckades denne sparrow dränka mina skor i öl vilket inte var fullt lika lustigt. fick gå med blöta strumpor resten av kvällen och det luktar just nu alkis i källaren på grund av skorna som jag inte har orkat tvätta än... annars var det en mycket lyckad kväll då jag lärde känna linnea, malin och anna mycket bättre. Sedan var ju de sista två timmarna underbara, måste erkänna att jag var osäker om det skulle bli av. För en gång skulle verkar det som att den högra makten är på min sida, eller så har jag äntligen hittat någon där gensvar finns att få..

det enda jag kan avsluta med är ett stort leende.


Kommentarer
Postat av: Elin

Åt du kyckling ? ! :O

2007-01-30 @ 20:49:29
Postat av: Ana

Nej det gjorde jag inte!
jag åt kycklingsoppa utan kyckling alltså bara spad med majs.

2007-02-03 @ 01:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback