It's spring time :)

                                    Det är vår i luften! Vår, vår, vår, vår, vår!
Det går knappt att förstå hur länge jag har väntat..
Att gå med jackan öppen, kisa med ögonen mot solen, slippa halsduken, känna att vinden som blåser inte är iskall...
Jag är lyrisk, eufori!
och niklas, jag vill att du kommer hem
varför ligga i ett tält? ;)

åkte till sandared idag och såg på film med stephen och niclas
snakes on a plane - haha - ingen av oss vågar nu gå in på en toalett
allra minst de andra två :P
vi skulle ha sett american pie istället ;)
men så är det

som gårdagens inlägg visade så älskar jag serien Leende Guldbruna Ögonon och idag var det sista avsnittet, snyft. Lennartz fick i alla fall till slut spela i Allsång på Skansen och sjunga sin sång till Sandra. Det var lycka ända ut i fingertopparna.

morgondagen består också av en hel del spännanade saker - the Frenchmen arrive :) skall hämta dem på landvetter på kvällen och det är allt lite nervöst.. Måste städa imorgon och förbereda huset och så men det ska nog gå bra. Hoppas att de är lite sociala i alla fall så att det inte uppstår sådana där pinsamma tystnader. Jag tycker inte om sådana för jag kläcker alltid ur mig något taget ur luften för att lätta upp det hela men det brukar bli tvärtom haha MEN ibland lyckas jag faktiskt. Det blev en sådan tystnad på min gamlamormors kalas igår då hela släkten satt och hummade om en mycket konstig kakelplatta med ett foto på en hund på som hon hade fått av sin dotter. det hela var mycket...hmm... absurdt och jag och elin kunde inget annat än att bryta den genom ett asgarv :P menmen morgondagen löser sig säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback