Panic! (not at the disco)

Jag kan inte prata ordentligt...
Jag kan inte tänka helt klart...
Jag känner mig varm hela tiden...
Jag kan inte äta någonting...

Nej, jag har inte drabbats av kärlek utan INFLUENSA

And I hate it!

Att inte orka röra sig på tre dagar, inte kunna sova för att huvudet spränger med feber...käka ibumetin, hostmedicin, och bafucin bara för att orka gå upp ur sängen och laga lite frukost.... Jag får panik. Och idag fungerar inte min röst heller så jag inte prata med någon. suck. I onsdags såg jag tre timmar konståkning - idag också och alla amerikanska såpor. Fråga mig bara och jag kan varenda en.

Nu orkar jag inte skriva mer - ett längre inlägg om the visit from france kommer senare när mitt huvud är tillbaka :P

Kommentarer
Postat av: h0nung

krya åp dig (l)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback