The Swan

Svanen i torsdags var sjukt roligt :) Anna, Eva och jag var hos maud först och myste och träffade katten tindra som jag nu avgudar.. Väl på svanen träffade vi en kille med mycket snygga hängslen, skuttade till Håkan, drack vin, smet in på killtoan, suktade efter snygga popkillar.... drack vin och Maud fick sin pojke till slut, kan det sluta på ett bättre sätt?

Anna och jag delade på Mauds soffa som var riktigt bekväm, eller så bekvämt som det kan vara att sova skavfötters i en soffa :P och just det jag fick låna världens coolaste tröja: hoolabandoola band :) haha På morgonen var vi lagom sunkiga men efter lite persikotvål och tandkräm begav  vi oss ut för att hitta frukost .  Tempo i Örgryte bjöd på fyra wienerbröd för fyra kronor, vrakpris tyckte min plånbok. Tre wienerbröd och en banan, bästa frullen någonsin! haha

På eftermiddagen träffade jag Johan och åt glass i parken sedan hjälpte vi det lokala näringslivet genom att  inhandla ett par skor på Respekt.  En glassig promenad hem och wienerbröden var borta :P Det konstiga var att jag inte var hungrig på hela dagen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback