sola dig i min glans

Det har varit den bästa dagen på länge. Imorse läste jag Snabba cash på tåget, kunde sjunka tillbaka i sätet och slänga mig in i stockholms undre värld. Sedan sova lite. Ha lite fransk grammatik i skolan. Gå ut i solen som gassade i Göteborg denna trevliga måndag. Tog spårvagnen till Valand. Provade klänningar och andra vårkläder. Kollade skor. Drömde. Promenerade till kopparmärra. Satt där och solade, drack juice. Köpte nya träningskläder. Tänkte på att Julia var sjuk, inhandlade en kardemummalängd för att muntra upp henne. Tog tåget hem. Läste min bok - och sov. Gott.

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag vaknar upp, solen skiner igen,
dags för mig att gitta från lägenheten!
Men först, alltid en dusch,
inte lukta usch, stå högt i kurs! =D

Jag ÄR stockholms undre värld :P

2008-02-26 @ 11:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback