I stick to what I prefer

Helgen har tillbringats i en husbil full med massa äckliga hundhår, jag hatar dem. De kliar, sätter sig överallt och får mig att må dåligt...ieew...mina kära morbror hade sagt att han städat bilen efter sin långa tur till polcirkeln och tillbaka med sina två hundar, men icke...argh
bortsett från hundhår var det ändå helt okej, lite bad, promenad, ätande av farmors mat, pratande med farmor och farfar...hmm...det blir rätt intressanta samtal när farmor hör dåligt, christina pratar högt och har radion på samtidigt som hon är överdrivet trevlig, och folk pratar i munnen på varandra.
just det vi var i falkenberg en eftermiddag och fikade, hallonsmoothie :) me like

Les francaises

i fredags försov jag mig på riktigt för första gången i hela mitt liv. :O jag kunde inte sova kvällen innan för att jag druckit för mycket kaffe och sett för mycket bengtzing :P och jag had varit duktig och satt klockan, men inte satt på ljudet, vaknade halv sju. på fyrtio minuter skulle jag packa ner det sista äta frukost borsta tänderna och mata tre djur varav en läskig fågel. han ville helt klart hugga min hand när jag skulle ge honom mat. men jag hann til jobbet i tid för att besöka stadsparken, äta paj och prata i en timme om alla kungahus i europa :) tanten fick mig att låna hem svensk damtidning över helgen...haha....jag kommer sakna me old fellows bnär jag slutar...

I surrender myself into to the arms of a beautiful stranger....and you know it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback