Random I am

För första gången på mycket länge var det varmt i skolan idag
trodde på allvar att jag hade fått feber i morse
hade i alla fall hypokondriska tankar hela morgonen
ont i huvudet, ont i magen, varmt, kallt
ja så sjuk är jag :P

hallon har intagits i mängder idag :)
först hade jossan bakat hallongrottor till svenska lektionen
och sedan fikade jag, elza och lina på orion där den
berömda hallonpajen med vit choklad beställdes in...
mycket mycket mysigt

skolkatalogen kom i veckan haha
hysteri i hela skolan, eller inte :P men kul var det
vi var såå snygga...

borde egentligen sitta och skriva på min extended
men har ingen inspiration...suck...
nej, får nog ta och lägga mig för att kompensera för de 5 timmar jag sov i natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback