Grattis mamma :)

Hon blir 45 idag och det har och ska vi fira :D Jag hade satt klockan på åtta imorse för att jag skulle gå upp och fixa lyx frukost till henne. Vad jag inte tänkte på var att hon inte hade semester, så när jag vaknade hade hon redan åkt till jobbet :/ tji fick jag för att försöka vara snäll :P Istället så gjorde jag scones och te till henne (och resten av familjen) på eftermiddagen samt städade lite. Nu är mammas bästa vänner här, men jag smet iväg en stund när det blev för mycket snack om corporate express och alla intriger som finns där. Jag och Elin funderar starkt på att göra en dokusåpa om livet där.... haha.

Göteborgskalaset i år - vilken besvikelse :( eller än så länge i alla fall. "I år satsar vi på schlager" Herregud, det verkar som alla stadsarrangemang i år har fått en förkärlek till schlager (förutom malmöfestivalen då). Annat var det förra året då man kunde se, tiger lou och millencolin utan att behöva betala ett enda öre.

Kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev igår :P och jag vill inte läsa... ber om ursäkt . Därför vet jag inte om jag nämnde att alla som gått omkring och undrat vad min pappa egentligen jobbar med kan andas ut! haha Tillochmed jag själv har svårt att säga vad det är han håller på med och det är inte för att jag skäms utan för jag inte vet hur man ska förklara. Men nu allihopa kan ni läsa första sidan på jobb/studier delen i GP och få reda på allt :D

Har hittat ännu en t-shirt som är helt underbar :) har någon slags tee.fetisch just nu :P Titta och njut :)

image142

Kommentarer
Postat av: Elin

Hallå, det vad jag som kom på det där mad dokumentär för flera år sedan ju. Fifan.

2007-07-07 @ 12:54:49
Postat av: Anna

oj, förlåt kära du! trodde vi kom på det ihop som med allt annat. Fifan på mig :P

Postat av: Vicky

så göteborgskalaset blir av iår iaf? jag har för mig att de inte skulle anordna det nu i år pga pier pressure osv.. ;S

2007-07-07 @ 15:25:30
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: Anna

jo fast de kallar det "kulturkalaset" och det är inte alls lika bra band som förra året :( men vi får väl festa ändå :D

2007-07-07 @ 18:01:08
URL: http://varannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback