hahahha firande av betyg eler ngt

ja jag vet att jag intye borde bolgga i mitt tillstånd, men just nu känns allt väldigt bra :)
den här dagen har varit väldight händelserik, jag punkltar:
  • vi fick våra IB betyg (sådär nöjd,m fick en 6:a i franska HL och det är ajag supernöjd med :D)
  • min syrra ska få sälja sina egen designade kläder i en butik här i boråsa
  • min pappa vsr med i en str intervju i bt
  • jag har TAGIT HÅL I ÖRONRN - mit första vuxenbeslut enligt minmmamm
var ute med polarna och träffade min ideal man :) hette hanbrunt lockigt hår och snygg stil. skjorta, tuppsör, vita skor,jag sa bara hej och skakade hans hand, men alex ska fixa hans msn till mig :D haha undrarv ad hag ska skriva...jag sudda ut hans namn nu förr tänk om han läser :P ha ahahha
aelx och jag har varit oåp festival :) vi älskar det och ska åka till hultan nästa år ihop :D

hängde med stephen idagoch han är min bästa vän :D
käerlek till honom (L)(L)(L)
han förstår mig som ihen anna n gör och vi äslkar te hihihi
vi är som ett gammalt par kom vi på hah a a i allt vi säger och gör ;PO trygag med varandra

nee nu ska hahg sluta :P och skriva luite med vicky kom min idelaman hahahah
puss

Kommentarer
Postat av: Vicky

hahahaha (L) fungerade mjölkdrickandet? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback