Vem är du?

Johan erkände för mig att han tycker om andreas johnson.
Jag kan erkänna att jag av någon outgrundlig anledning tycker om måns zelmerlöw. Vet inte varför, när eller hur det kom sig, men så är det iaf. Haha. Erinrar mig att jag för ett tag sedan att elza utmanade mig i någon slags tävling om att berätta sex saker om sig själv som ingen annan förmodligen visste. Jag hade lite tråkigt för en stund sedan så jag gjorde kollage om mig själv :P Med både bild och förklaring kommer ni kanske lära känna mig bättre... ;P

image138
image139

Haha, vad liten man har varit :P
Jag äger vattenpipan...
Ska aldrig klippa vanlig lugg mer. Trivs mycket bra med min frisyr nu.
Vad kan man säga mer?
Haha.

(rubriken syftar på doris i hitta nemo :p )



Kommentarer
Postat av: Elin

VARÅ? har du pipan här hemma Anna?

2007-07-03 @ 21:35:23
Postat av: elza

HAHA åh doris "vem är du?"
är bäst.
jag säger det hela tiden nu känner jag haha.

Postat av: Emil

den högst uppe till höger är najs av någon anledning..

2007-07-11 @ 01:25:40
Postat av: Anna

..och vi vet varför ;P

2007-07-11 @ 22:25:55
URL: http://varannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback