a (late night) picture show

ahh mitt huvud värker av allt matteplugg idag :( suck . men på tisdag klockan tio är allt över! Ingen mer matte med löjliga funktioner, derivatives, vectors och annat - EVER :D
men bara för att mitt huvud värker tänkte jag lyssna på musik och bjuda på lite bilder tagna den sista veckan...

Kortege 2007 :D (hela staden festar...) var på almenäs och festade men min kamera dog så det finns inga bilder därifrån ;(

image66     image67  
 image69
image68      image71  

Sedan var det kortegefest i kårhuset :) hmm vet inte varför mina bilder ser ut som de gör :P haha

image72    image73   

Förra helgen var vi i göteborg för att hälsa på farmor, hitta ett par skor och shoppa i haga. hitta skor lyckades tyvärr inte så för att lätta upp mitt sinne (höhö) tog vi en massa kort :P

image76image75image78


image79




Kommentarer
Postat av: elza

HAHAHAHAH elza goes red and drunk :p

Postat av: elza

och anna goes utmanad på min blogg, check it out ^^

2007-05-08 @ 22:47:38
URL: http://pell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback