Låt min kropp va!

Blir så trött på människor som inte kan hålla saker för sig själv, som ska kommentera alla andra och se ner på andra. Jag vet att jag är smal och liten - JAG VET - och jag kan inte hjälpa det. Har varit det sedan jag var liten, är det nu och kommer alltid att vara. Är trött på kommentarer som "du borde äta mer", "du är så liten och tanig" (med nedsättande röst), "du ser mager och insjunken ut". Men det värsta är när någon drar paraleller med hur min kropp ser ut och mitt privat/kärleksliv. Snälla låt mig ha min kropp som den är. Ingen skulle gå fram till en lite större person och säga vad fet och tjock du är, men smala människor har man tydligen rätt att klanka ner på. Varför??

Nej, snälla ta reda på mer, vad som finns bakom innan du säger eller kommenterar något. Visa respekt. För det kan skada. Mycket.

Kommentarer
Postat av: elza

du har skitsnygg kropp, skit i alla kommentarer! usch, va sur jag blir, jävla idioter som säger sånt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback