nästa station

Eftersom det imorgon är den 15 april, och det vet alla pluggsugna, studentlivsstinna ungdomar, att det är dagen då man ska ha bestämt lite mer om sitt liv. Jag bestämde lite, även om jag är nästan säker på att jag tar min Håkan och James Dean planch och drar till England i höst. I alla fall så blev det ett internationellt medieprogram i Örebro samt International Relations i Malmö.

Nu borde jag egentligen läsa La vie devant soi, men nej. Varför slösa sin tid på en historia om ett barn vars mamma är prostituerad, pappa är mördare och som bor hos en föredetta hora i Paris? Nej, nej den är faktiskt riktigt bra men inte det man längtar efter att göra halv elva efter att ha sprungit 7 timmar på älderboende.

Stay nice, think twice. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback