Give me a break

Jag är uttråkad, det är inte roligt att sitta en fredagkväll och vara supernervig inför en fonetiktenta. Varför lägger man tentor på helger?? Suck. Har slöat bort det mesta av dagen för att det tar så mycket emot att plugga, lagat mat, åkt till stan, sett flera avsnitt av gossip girl, kollat upp nottingham trent uni, städat mitt rum...så nu sitter jag här med dåligt samvete för att inte ha pluggat tillräckligt. Tror jag i alla fall. Ska rycka upp mig. Snart. Dessutom ömmar amn hals som fan.

Har du någon gång känt att du lever flera dagar framåt? Jag är just nu inne på lördagkväll. När man har tänkt igenom den dag tillräckligt många gånger, vad man ska göra, hur man ska göra det, oväntade saker som kan hända, så känns det som man redan har upplevt den dagen. Hmmm, så nu är det lördagkväll för mig, fast ändå inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback