jag ska bli...coach!

Det verkar vara en fluga som sprider sig över landet, en löpeld som springer snabbare än vinden...det här med att vara coach eller anlita en coach. När du tränar ska du ha en personlig tränare aka träningscoach. På jobbet finns din karriärscoach alltid till hands. Om du har problem med din hund, den kanske hoppar för mycket finns hundpsykologen som coachar din hund. Samma sak finns nu för katter. Ditt liv kanske känns helt hopplöst och tråkigt, det måste hända mer! Anlita då en livscoach som gör allting underbart.

Om du inte vill oroa dig för att bli arbetslös i framtiden - bli coach. Jag ska bli coach för allt och alla!


(jag är ironisk)

Kommentarer
Postat av: Emil Rameau

hmm bra att du tar upp ämnet, jag funderar nämligen på att anlita en träningscoach till min kariärscoach då han blivit en aning fet.. personligen har jag praktiserat som socialcoach för många blyga vänner, det är sjukt stekigt, sitta och säga världsvana saker som egentligen är ren bull..jag säger bara, go with the flow, bli coach!

2008-02-10 @ 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback