Tranberg Roofing Softball

haha hittade en grupp på facebook med det här namnet :P har alltså ett softball lag i Usa. Ganska coolt va? :D haha
Flummigt.
På lördag skulle det tydligen vara ett event i göteborg där en massa folk skulle stå blickstilla i fem minuter inne i Nordstan. Anna och jag tänkte dra dit innan tentan men nu verkar det som att gruppen försvunnit...hmmm. I alla fall så kommer vi skjuta på tentaparty till veckan efter då grammatiken är avklarad, så på lördag blir det borås by night.
Mitt huvud håller på att sprängas av fransk fonetik, tal, tider att hålla reda på, lappar att fylla i :P och det här är den mest osammanhängade text jag skrivit på länge - så jag slutar nu. God natt.

Kommentarer
Postat av: Elin

låter soft!!! hähähä.

2008-02-29 @ 19:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback