Not big.

En känsla av lättnad intar mig just nu. På tre dagar har jag klarat av att skriva och hålla två tal à 10 minuter på franska och det med bravur! Det känns så skönt just nu. Så nu i eftermiddag har jag bara glidit runt, fikat med Sofia, lirat på gitarren, druckit hinkvis med te, läst massa bloggar, ätit falafel och funderat på hur jag ska designa min klänning. Tror att det var en månad sedan jag hittade det otroligt fina tyget på Myrorna som skulle bli perfekt i klänningsformat, den stora frågan är nu bara hur denna kreation ska se ut...

Det ska bli så nice att vara ledig i fyra dagar nu, helt sjuukt skönt! Haha. Imorgon skall Anna och jag in till Götet och inhandla bikinis. Mamma räknar dagarna tills dess att vi beger oss till Spanien, vid frukosten igår förkunnade hon stolt: Familjen, vet ni vad?! det är bara en månad kvar nu! Då sitter det ganska fint med en ny bikini.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback