Bitter fucking sweet

Ibland så flyter man bort ifrån det man egentligen tycker om, man glömmer av vad det är man egentligen står får, vad man egentligen tycker om. det är väl så att man blir påverkad av allt runtomkring, fast man tror att man inte blir det och det är vid sådana här tillfällen som man upptäcker det och hittar tillbaka. Det kändes så skönt. Kom på hur man ville vara och själva upplevelsen gjorde att jag visste vad jag ville.
Tänk att en konsert kan göra så mycket, en kille i svarta stuprörsjeans, svart skjorta, svarta skor och svart gitarr som kan skrika iiiihh som ingen annan kan.
elza och jag var som i chock i en halvtimme efteråt, vi var hungriga men kunde inte äta men efter stund kunde vi ändå inta varsin langos..vi inhandlade även varsin otroligt snygg tiger lou tröja
"we're all gonna die alone"

Tiger Lou - Frihamnen 6/8

Låtlistan bestod av alla de bra låtarna från den nya plattan, functions, patterns, like my very own blood och lite äldre som oh horatio och the wake. Precis framför honom med en rad framför, ja det var underbart.

Senare på kvällen såg vi ett jättebra demoband, the death of norma jean, tror jag och därefter kollade vi in firefox ak som var hur bra som helst.
gaah vad jag är trött efter den här helgen, först löptävlingen, sedan millencolin och därefter yiger lou. En av de bästa helgerna i  mitt liv. punkt.

Kommentarer
Postat av: Din kära syster

Åh, langos

2006-08-14 @ 22:54:39
Postat av: Din kära syster

Åh, langos ;D

2006-08-14 @ 22:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback