Canonball and Mr Clean

så har man gjort första dagen i skolan....hmm just nu orkar jag inte känna mig panikslagen, men det var väl det som blev summan av dagen. Ni ska skriva två sådana här, ha prov imorgon på det här, prov på det här om tre veckor, sedan blir det revision och mocks,och exam gaah.
*andas in och ut* fast just nu orkar jag inte ta det så seriöst, jag har ju faktiskt fått en hjälm av aluminium av min kära syster idag :P hon stegade in i mitt rum med en hjälm av aluminium på huvudet la sig i min säng och sov i en halvtimma och därefter gav hon mig en hjälm...haha det påminner mig om när anders och måns sätter på sig sina melonhjälmar för att dyrka sin gud hoahoa dahlgren :P
måste se det avsnittet igen någon dag :D

just det fredagen var en rolig dag. först tillbaka till skolan och kramas med alla (vissa var riktigt oväntade :O) och andra var sig lika och bemödade sig inte ens med att säga hej (anna goes really angry) menmen har man föräldrar av högre klass kanske det är så att man måste uppfylla vissa krav för att få heja på dem...vad vet jag. Men iaf så kom jag på att jag och xuli kunde sätta vår plan om att gå på bio på eftermiddagen. först så fick vi luffa runt på stan i drygt fyra timmar för kassan öppnade inte förrän tre. på dessa timmar köpte vi en anka, skrev ett kort på polska, höll på att somna på biblioteket, träffade jonas som luffade runt med oss ett tag. därefter fick vi inte biljetter till filmen som gick klockan 6 - alltså behövde vi dra runt på stan i TRE timmar till...hmm jag komme rinte riktigt ihåg vad vi gjorde lr jo vi jagade getingar med kniv, besökte biblioteket ännu en gång...
när vi till slut satt inne i biosalongen och filmen precis har dragit igång så kommer världens största familj och ska gå igenom salongen gaah. åtta huvuden i mitten av duken.

och idag...ja då repade vi med storbandet för elfsborgsmatchen imorgon och det gick väl helt okej :) den timma jag övade i sommar har ju eum verkligen gett resultat..happ happ blir kul imorgon i alla fall

magkänslan som man alltid kunde förlita sig på innan har helt plötsligt försvunnit...i'm confused...med allt
därför skulle det vara bra att prata innan man vet vad man ska göra
kan inte bestämma någonting längre och varför är det alltid så mycket folk runt omrking när man ska prata??

känns som det kommer att bli mycket gitarr i höst, för att fundera och tänka klart, lugna ner sig och mycket annat är faktiskt gitarr det bästa.

Kommentarer
Postat av: jonsey

luffing is me specialty ;D

2006-08-22 @ 08:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback