Quelqu'un ma dit

jag vet inte riktigt men idag har jag gått runt med känslan av att man väntar på någonting...att det ska hända någonting eller komma någoting. Man vill att dagen ska gå fort och man plågar sig igenom eller nästan det var ändå helt okej, men ändå. Det konstiga är att det inte händer någonting. Så nu är jag lite besviken eller nej besviken är inte rätt ord...något annat

vi repade med bandet idag igen och jag var så trött och osocial bläh måste sova tills på lördag så jag blir pigg.. men kommer det hända? nej skulle inte tro det för imorgon kommer lina och förhoppningsvis elza hit. det blir förmodligen bastu och introduktion till family guy haha om vi inte pratar bort hela tiden
och dricker te :) te kan man sldrig få för mycket av . vi drack te idag på håltimman . man blir så glad.

imorgon ska jag besöka ett antikvariat och försöka få tag i doktor glas och sedan just det måste jag fixa så att någon kan skjutsa hem mig från spelningen på lördag hmm my family are off to gothenburg
jaja det får lösa sig

c'est possible alors?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback