Silent shout

jag måste få beklaga mig lite över allt som på tre dagar har fyllt min kalender till bredden...idag la jag ner en och en halv timme på att läsa ut en bok och ytterligare på engelska...idag fick vi en lab.history, math också tok. min mamma har börjat mobba mig för att jag alltid somnar så fort jag lägger mig och läser en bok (kan bero på att jag 99% av gångerna jag läste brott och straff i sommar slutade med att jag sov...)
sömn är väl överskattat i den här världen

den här dagen har i alla fall varit bättre än igår, då jag mestadels var arg,sur, trött och otroligt stressad över allt som skulle göras men som tur var så lättades min dag upp med elfsborgsmatchen (min första fotbollsmatch in real life :) ) och en spelning med all the nice people :D
idag var faktiskt om jag tänker efter en riktigt bra dag, anders gav mig stora ovationer för min extended, christian skriker på skolgården att min fråga är bra och vevar med sina kryckor, vi fick förövrigt se röntgenbilden av hans fot med skruvar och allt på tok-lektionen...haha... poor thing

imorgon blir det rep igen med my mates :P och just det cas info i aulan, orka stanna två timmar extra...gaah menmen

047 as it is spelled in English

Jag upptäckte just listfunktionen och det gör ju att man bara måste göra en anders och måns topp-tre :)

Topp-3 hattar
 
3. Plommonstop
2. Basker
1. Fez


Kommentarer
Postat av: Elin

Fezen skall vara röd, glöm inte det unga dam!

2006-08-24 @ 17:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback