SMK has entered my heart

ja det är verkligen så, slagsmålsklubben har tagit klivet rakt in i mitt hjärta :P jag och jossan blev alldeles lyckliga när vi dansade fram i korridoren på väg mot det ack så tråkiga klassrådet idag. Jag lade in de tre låtarna man kan ladda ne rpå internet i min mp3 och det gjorde att jag kunde var glad då jag satt på bussen på väg till musikskolan för att ha saxkvartett.
På tal om bussar förresten så blev jag helt mosad av en tant på bussen hem från skolan idag...argh...för det första så ville inte den otroligt dumma tanten flytta på sina ben så att jag kunde sitta längst in mot fönstret, det gjorde att folk kollade snett på mig för att jag inprincip tog upp två säten. För det andra så trillar hon, det här var en väldigt bastant tant, på mig när hon ska gå av bussen för att hon reser sig upp för tidigt. Jag får alltså en sådär 120 kg tant på mig och hennes armbåge rakt i ansiktet. ONT gjorde det .

Jag funderar på att gå och träna imorgon, men nej det får bli på onsdag och torsdag. Malin, Andrea och jag ska ju på yoga for the first time :) och just det jag sprang ju 7 km i söndags. i ösregn. så it evens out so to say.

badbalja-kvällen hos jossan i lördags  var helt klart lyckad :) tacopaj, bad i baljan såklart, breakdance på golvet :P massa kärlek och diverse dricka och godis hihi. me and jos lärde oss också att det kan vara bra att hålla sig ifrån mobilen i vissa tillstånd :P menmen det löste ju sig bra tillslut :)

neppnepp nu ska jag sova och lyssna på SMK . ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback