Christmas Holiday :)

myspys dag nummer ett
först avlslutning i kyrkan med sång och annat
det här året sjöng de riktigt bra
sedan klassrummet och julklappsutdelning
haha rimmet på xulis julklapp var bäst :P (censur)
anders hade bakat lussekatter som såg ut som...ehh...fåglar
jag var tvungen att fråga
just det rimmet med farbror bosse var som gjutet för josse :P
bytte julklapp med stephen
är så nyfiken  ^^

myspyset fortsatte på eftermiddagen hemma hos jossan
åt baguetter, marängswiss, godis, drack te
tittade på ensam hemma 1 :) rökte pipa
spelade rappa kalja, eldade nästan upp en en med kol :P
lekte julklappsspel och jag lyckades få en ljuslykta och en polkagris
hade velat gå med ut, men icke måste vänta tre veckor

nu ska jag slå in julklappar och lyssna på bra musik :)


Kommentarer
Postat av: elza

"elda upp en en" hahaha jag ba what? sen förstod jag :P

Postat av: Honey

haha samma här^^

2006-12-22 @ 21:15:56
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback