kommunist ko

jag är stressad
därför sitter jag här och försöker göra mig trött så att jag kan sova
vet inte riktigt om det fungerar
...
det är väl för mycket i huvudet - alla inlämningar och annat
jag är arg också, kom jag på, för lucia spelningen på torget gick åt helvete
vi spelade så dåligt att jag skämdes
har aldrig gjort en så dålig spelning i hela mitt liv
och marchen var helt hemsk
jag skäms för att jag är med i en så dålig orkester när jag har spelat i 8 år
Tänker inte sätta min fot på ungdomsorkestern igen.
Det är inte värt att lägga ner två timmar i veckan på något som resulterar i det här.
Jag satt och hävde ur mig allt det här för mamma på vägen hem
 och då för att göra mig ännu mer arg och irriterad får bilen motorstopp
precis innan ett rödljus på vägen mot statoil. Helt död.
Går inte ens att sätta på varningsblinkers. Jag springer ut för att fixa varningstriangeln
i rusningstrafiken och mörkret bland alla bilar som kör hur fort som helst.
Panik för att jag skall bli påkörd. Då stannar en bil (en ful bil) med en ful man och kvinna,
drar ner rutan och skriker "varningstriangeln måste faktiskt vara längre bakom bilen, fattar du väl!"
Hur i helvete ska jag veta det?? Det kommer bilar i 70 kmh och du vill att jag skall gå längre på vägen. Jävla gubbe och tant som bara flinar och ska ha synpunkter. Ursäkta mig så hemskt mycket herr perfekt. Det stod Jack and Jones på bilen, ska aldrig gå dit igen.

Dagens skämt (påkommet på en historia lektion)
"Vad säger en ko som är kommunist?"
"Mao, mao, mao"


Kommentarer
Postat av: Honey

HAHA love the history joke. Och jag ska också bojkotta J&J, för din skull :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback