Relieved

förra inlägget skulle egentligen ha kommit upp iförrgår men av någon anledning låg bloggen nere och det laddades upp automatiskt idag.. jaja whatever

listan på saker-att-göra-innan-det-äntligen-är-dags-för-jullov kortas ner
idag blev jag helt klar med all TOK, lämnade in min extended essay och
skickade iväg min ucas ansökan :)  bara predicted i franska kvar
bath, newcastle, reading, birmingham who knows where I'll be next fall... :)

hittade en film jag vill se, The Holiday, den verkar så söt
måste hitta någon att se den på bio med
jude law är ju med haha

familjen tvingade mig att se på programmet om fuglesang ikväll. Jag förstår inte riktigt hysterin om det hela, visst jag håller med om att det kan vara spännande och så men det finns bättre saker att lägga hundratals miljoner på än att åka två veckor till rymden. I dagens tidning hade de ändrat rubriken för Sverige nyheter till "Rymdfärden/Sverige". Jag förstår inte riktigt prioriteringen man gör.

your sudden embrace took me by surprise
it engraves itself on to my mind
now, I'm staring at your face and hope that heaven holds a place

Kommentarer
Postat av: Honey

vad är ucas? : jag vill också se the holiday!!!! :D:D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback