Allting, ja allting, allting, är nästan perfekt

Sitter och lyssnar på tiger lou, har just lagt in den låten i mobilen, pappa fick ett ryck igår när hann var vid en telenordisk utanför ullared och på något sätt fick han med sig en mobil genom att förlänga sitt abonemang...hmm något sådant var det iaf...en mobil fick han och den gav han till mig bara sådär. är fortfarande lite chockad. "jag tyckte att du behövde en ny telefon" .

vi var i ullared igår hela familjen och förutom telefon-chock-lycka händelsen så handlade vi en massa där inne, nitskärp bla. annars tittade jag och elin mest på tanter. :) tanter som knör, som tjurar, som gnäller och som tjatar på sina gubbar att de bara måste prova den där tröjan...det var ganska roligt .

annars orkar man inte hitta på så mycket, borde göra en hel massa och det känns som det är ångest på gång. jag har iaf läst hamlet (jag somnade alla gånger jag la mig för att läsa trots att det är den bästa boken..). jag ska ta tag i allt i helgen, tror jag. hmm man blir ganska trött av att jobba, but I love me old fellows, imorgon ska jag servera på deras festmiddag och på torsdag blir det almenäs :) kanske kan få med mig någon till torget på fredag...hmm

humhum jag diskuterade med en tant igår varför peter jöback egentligen är gay, hon tyckte att det var synd för han skulle ju kunna få vilken snygg tjej som helst eftersom han är så snygg och sexig :P tja nu kan han ju få vilken kille som helst. vi kom också framtill att viktorias daniel var en riktig heting...hrmph...
efter denna så lyssnade jag på en diskussion bland personalen om andar och healing och fick reda på att magnus som jobbar där är healer (det var då jag förstod varför han höll på en annan i personalens fot i en kvart...) och att en helt ärligt tror på andar och föredetta och förföredetta liv ;P

head on to the other side, dismantle me tonight

idag har jag försökt att komma i form inför em-loppet som är om två veckor, sprang väl en sju kilometer. ska försöka slå min tid från förra året. sedan dan efter blir det tiger lou :D åh vad jag längtar
också håkan i september, får se till at boka in ngt mer i höst så att jag överlever....

Kaktus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback