I want to be irreplaceable

Varför drar man bara hit aritister av samma stil till sommartorsdagarna? Jag vill inte se Linda Bengtzing eller hur fan hon nu stavar sitt namn, inte rednex heller och resten ja okej sebastian var bra men det är allt. Alla drar ju bara ner för och träffa folk och de skulle de göra om någon annan musiksmak spelades också...argh

okej jag ska sluta vara aggro :P haha det har faktiskt hänt lite bra saker idag, var på almenäs med me old fellows idag :) premiäråk av färdtjänstbil, skjutande av rullstol och glass, en av tanterna fick också känna på vattnet genom vårt vattenhämtande från sjön :) det var hur varmt som helst och det enda jag ville var att bada men hade inga badkläder suck...ska bada i havet imorrn iaf...wiee...tåget ner till varberg och sedan en helg i husbil med ma familia :)

min fader har ibland riktigt bra smak, som när han beställer Nikola Sarcevics skiva från nätet, you're my sunshine my dream come true, you are the only truth I know i'm nobody wiiithout youuuu :)
Nikola och jag en torsdags eftermiddag, ja vad kan man säga hahaha

usch jag borde sova, jobbjobbjobb imorrn, upp klockan tja halv sex...
jag ska INTE klaga mer.

Gissa vems näsa? :)

Kommentarer
Postat av: den som äger näsan

HAHAHAHAHAHAHAAHAHHA nice pic ^^ hhahaha

2006-07-25 @ 22:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback