beating heart baby

malin sammanfattade den här dagen med ett ord: BLÄ
och det är verkligen så (bara vissa människor som har invändningar :P )
regn, hagel, kyla, grönsaksgratäng för femtioelfte gången i matsalen,
så mycket att plugga att man inte orkar ta tag i det vilket gör att man
får mer ångest. Har i alla fall idag skrivit en franska uppsats (wohoo
jag fick ihop 600 ord :D ) och pluggat matte. Sen var det stopp.

haha jag och vicky var på mariedal cup i söndags - det var mysigt
ingen av oss kunde riktigt se resultat tavlan, men jag kunde se vem
som var vem på plan iaf ;) träffade some nice guys haha och
kollade in några andra ;P fel lag vann i slutet, holmalund var bättre..

saknade att ha historia idag, flumma med jossan
me like you and our gångstilar och underbett ^^
på tal om det så när jag kom till skolan idag så luktade det konstigt
i korridoren - jossan hade öppet sitt skåp och säger att hennes
hårspray har läckt och legat och sprutat i skåpet över natten
(notera att hon alltid har två flaskor i skåpet ut i fall att)
alla pärmar hade stänk av något grönt :P haha

i lördags såg vi pride and prejudice hemma hos alex
den var så söt - kommer kunna se den hur många gånger som helst.
hmm jag vill se massa film i helgen
såna söta som man blir glad av
gullgull haha lol. (oh my god jag använde elzas uttryck, det trodde jag aldrig)

just det jag läste en rolig artikel i tidningen idag haha den handlade om att vegetarianer
har bättre kroppslukt än köttätare :P ska klippa ut den och sätta upp den någonstans
rubriken haha "vegetarianer har sexigare kroppslukt"

a last announcement: Mitt rum är färdigt (saknas bara en spegel och TV:n)
en grå vägg, svartvita tavlor med james dean, beatles och paris :)
me like

                                                                                  

Kommentarer
Postat av: Vicky

men.. skulle det inte vara två finaler? :O hihihihi :P

Postat av: Honey

luktar ni bättre än oss? det var som faen :P

2006-11-20 @ 00:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback