Where is the love?

Depression day
- number one

Min svenska world lit. två går åt helvete, har ingen aning om vad jag ska skriva
jag har aldrig haft svårt för att veta vad jag ska skriva, så vad beror det på?
Stockholm kan man ju glömma
jag ville bort
men nu kommer jag väl som längst två mil
om inte den platsen också upptas av en massa
blonda tjejer som tror att de är världens centrum...

vet inte vad jag skall göra ikväll
jag vet nog innerst inne vad jag vill
men det krashar väl om jag säger det högt
jag får väl baka pizzor med mamma och pappa
eller gå på bio med min syster
usch jag orkar inte mer

jävla höstmörker om ska äta upp allt ljus

Kommentarer
Postat av: Honey

naaaw (L) men kom ihåg, efter höst kommer (vi skippar vintern där) vår

2006-11-20 @ 00:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback