Savoir

Så blev allting precis som man trodde att det skulle bli.
"Det löser sig nog ska du se"
Ja det får vi verkligen hoppas på
- och gärna till det bättre om det är möjligt...

Jag föll över den här texten idag:

"ty var människas handstil förändras oavbrutet, en liten smula vart år,
kanske omärkligt för henne själv, men lika oundvikligt och säkert
som ansiktet, hållningen, rörelserna, själen."


Det var lite konstigt eftersom jag just förklarat för malin om min oerhört
innovativa teori om handstilar :P Allting beror i grund och botten på
hur man håller pennan och vilken vinkel man har på armbågen.
Frågan är nu om man kan härma någons handstil eftersom den förändras hela tiden..

Eftersom hela människan är under konstant förändring, hur kommer det sig då att man kan älska någon en längre period? För det gör vi människor. Kanske ligger det i att vi tycker om förändringar, jag tror det.

Je veux que tu sais...
ce les mots
que je voudrais entendre de tes lèvres



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback