Just the beat like before

what you've been up to? tja, för att hålla mitt minne i trim tänkte jag nu ge mig till minnes vad som har hänt dennna underbara vecka... :P
upplevelser ja det är väl det man kan säga
den andra elfsborgsmatchen i mitt liv bevittnades i sällskap av stephen och niclas :) skrikandes och klappandes haha det var mysigt. det andra var konsert igår med bohuslän big band..aaah jag har aldrig sett en så bra baritone saxofonist, så himla bra, satt och var helt mållös under hans solo låt. Våran spelning gick också helt okej även om jag inte är helt nöjd med min insats...det är så roligt att spela med er...på något sätt ger det en speciell känsla, jag vet inte men, det är första gången man känner det som ett riktigt gäng där alla är öppna mot varandra...
det har varit en sådan glad känsla hela veckan,
en sådan man får när människor ger en glad respons direkt
jag vet inte men man blir bara så ... ja det finns inget bra ord när folk vill umgås med en
en bra känsla i magen helt enkelt.

det blrv lite yoga i onsdags och bio med julia i måndags också, och en riktigt mysig filmkväll idag :) xuli åkte fel som vanligt :P haha och jag och malin lärde steve o niclas att laga tacos haha gurkan var helt klart i världsklass

I'm falling in love with this song...


this heart can't feel anymore it is just the beat like before
and anywhere it's too small for you, for you
this heart been broke for a year
this soul is acking from fear
but there is room there bed, I assure
this boy is afraid to be near
this boy is afraid even here
way knows he just smile
be safe, be safe
this boy knows he's at home
but still he can't stop feeling alone
though he knows he's among his friends, his friends
though he knows, though he knows it has an end
there's a feeling you can't just quit
--- Adam Heldring


Stephen and me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback