Wow what a moment :)

hmm det händer mycket på en vecka, alldeles för mycket. Saker som man vill berätta om och skriva om och andra saker som helst ska censureras och förvaras i ett arkiv med kodlås och nyckel.
folk har tryckt på min näsa mitt i natten, jag har sett folk springa runt i bar handduk med en handuk kring midjan, folk man skulle ha varit överlycklig att träffa för två år sedan, det konstigt....kanske kommer lyckokänslan tillbaka nu när allt är som det är. jag tror nästan det.
arga leken har lekts med ludde, en hel söndag har pluggats bort, jag har skrattat så jag dör med oskar, hittat en nackrem i min saxofon, sett stephens fotbollsmatch, spelat på city sparköp, varit på yoga, delat garderob med steve en dag :P...
och kanske störst av allt...har jag träffat alexander chamberland. valdebatt i aulan och där var han och debatterade. hmm jag vet inte men på något sätt blev man...hmm jag vet inte. jag pratade iaf med honom i pausen och någon annan från grön ungdom och han var trevig och hur snygg som helst i sina stuprör
hmm jag skäms nästan :P
men iaf jag joinade grön ungdom - och det var inte på grund av hans snygghet, jag har tidigare funderat på det. så när nu papperna kommer hem i brevlådan kan jag få åka på en gratis introduktionskurs i göteborg och träffa en massa andra trevliga gröna människor. wiieehooo
på lördag är det dags för min andra elfsborgsmatch i livet, elfsborg - aik med nicklas och stephen
ja det är så det ser ut - och en jävla massa plugg på ett math portfolio, ursäkta uttrycket

nej nu ska jag inte använda mer av resurserna, och avsluta med ett grönt citat "all kärlek är bra kärlek". jag vill ha den knappen. och en tanke sänds till olof som ska klistra borås full med affischer. :)  over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback