det luktar koncentrerad saft

ja det gjorde faktiskt det på historia lektionen idag :P haha och det var såå lätt att koncentrera sig, nä jag och stephen flummade om att sy iknappar och slå frisparkar istället... sedan skulle vi kolla bilskolor i stan men ingen av dem var öppna så vi gick runt i stan i fyrtiofem minuter och det enda resultat var att min axel avled av engelska böckerna i min väska och att håret stod åt alla håll :(

det har varit en bad hair vecka, mest på grund av regnet i onsdags - blä
(haha ucsh vad ytligt)

menmen en dag då mitt hår var på min sida var på elzas arton årsfest (haha transition - skadad) mcyket lyckat måste jag säga, svamp-bob fyrkant smörgåsgrillen (heter det så?) gjorde succé och tårtan jag och lina hade knåpat ihop var så god att en kille kom fram och tackade speciellt :P Lina lurade i en massa folk att hon och jag var ett par, kommer ihåg att vi spelade fotboll och hade godisregn med några idrottskillar :)P japp kort sagt lyckat men lite kaos i slutet. och just det jag fick träffa den berömda claes

såg på london live idag och föll pladask för :

image58

ja, kan det bli bättre? haha

image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback