kanelbulle bandy

jag drömde världens bästa dröm i natt. har inte drömt något så bra på länge.
det började med att jag och min familj satt och åt frukost och från vårt frukostbord kan man se skogen på andra sidan gatan. Där i backen kröp det tre tanter och de såg ut som riktiga bergsklättrare. Jag gick ut och det var som sommar ute för jag frös inte i t-shirt och mysbyxor. På garageinfarten stod det nu ett stort, gigantiskt bord och på något sätt hade infarten blivit plan. Vi började spela innebandy med kanelbullar och jag och killen som var närmast mig, han såg förövrigt exakt ut som killen i hm reklamen som sitter i gången in mot biostaden: lockigt hår och blåa ögon, började småretas med mig för jag var mycket bättre än honom på innebandy. Dribblingarna med kanelbullarna var helt fenomenala och skojbråket med killen var hur kul som helst. Till slut lyckades jag få in en fullträff och träffade honom med en kanelbulle rakt på bröstet. Tjöt av skratt - och vaknade av det... haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, va gott med kanelbullar. :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback