What have you been up to?



en riktig fixar-dag...

[x] fixat klart mitt bidrag till fototävlingen, mycket nöjd :)
[x] skickat in min ansökan till högskolan/universitet - förmodligen örebro eller reading nästa år, wiee!
[x] intervju på Agamemnon - sommarjobb, sommarjobb
[x] somnat på svenskan (väcktes av sofie :P )
[x] nära-döden-upplevelse med magont -- sprang till syster och fick piller
[x] repade med storbandet för svante thuresson konserten
[x] körde mitt solo, och klarade av det (pjuh)
[x] snackade med monica och kom fram till att det inte är bra för mig att åka till helsingborg, hur gärna jag än vill
[x] bokade in körlektion med pappa på lördag
[x] checkade med mormor så vi syr balklänning på söndag

... så nu är jag redo att kasta mig i bingen :P






Kommentarer
Postat av: elza

hahaha "kasta mig i bingen" roligt uttryck ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback