Amsterdam

I måndags hade vi halv studiedag
det måste nämnas igen: studiedag
och jag hade bara en lektion :)

efter skolan träffade jag niklas :)
bland annat så fixade vi hans klocka hos en urmakare (vem annars :P ) och inne i affären fick jag veckans chock som gjorde att jag lämnade golvet en stund haha. Inne i affären stod en tant, senare kallad kärring av innehavaren, och hon hade 40 centimeter långa naglar på sin ena hand :O måste säga att dte var lite scary... resten av eftermiddagen tillbringades i viskafors, mysigt ^^

tisdagar
jag hatar verkligen tisdagar. mycket. väldigt mycket. jag funderade på att stanna hemma, men nej.
de enda som lyste upp dagen var när jag och malin åt semlor.
sockerkicken räckte dock bara i en timme :(
på kvällen dränkte jag mina sorger i grey's anatomy
jag går med jossan och honey i klubben som konstant grinat till det avsnittet.


nu ska jag snart repa lite storband, ska bli lite kul. LITE. hahaha
jag vill ge dig the honeymoon disease igen :P
hihi

Kommentarer
Postat av: h0nung

vad ska vi nu dränka våra sorger med, nu när det är uppehåll *bölar* Question! Varför heter inlägget Amsterdam?

Postat av: Ana

jag vet inte honey! är helt förkrossad..
lyssnade på coldplays amsterdam när jag skrev, så därav namnet :P

2007-02-11 @ 23:26:35
Postat av: h0nung

jahaaa (I) vi får titta på desperate housewives istället :D :D

2007-02-14 @ 23:47:33
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback