Hide away

sitter och lyssnar på laleh, hennes röst är underbar den går rakt in i hjärtat
det behövs en sån här dag.
hela dagen har besökts av gråa moln
hur mycket tid man än lägger ner på att lära sig något så syns det aldrig något resultat
det kan inte fungera så, det är inte logiskt
men i skolan är det tydligen så
jag skulle kunna lägga ner mitt liv men det skulle inte hjälpa så NEJ.
Det finns bättre saker att göra.

Var och tittade på balklänning idag med stephen, xuli, mats och mattias, det ligger tydligen en outlet med avdankade modeller från brides and beauties på norrby och dit gick vi. Det var en besvikelse. Det krävdes en blick mellan mig och steph för att vi skulle må illa av affären. Xuli hittade dock en söt klänning bland alla de andra ryska slamp klänningar som jag överhuvudtaget inte kan förstå att någon kan ta på sig och än mindre betala tusen kronor för. För att komma över denna trauma gav vi oss till workshopen för att på internet beskåda några mer eleganta klänningar. Blir det rött, rosa eller....

89127-4589127-4689127-47
89127-4389127-4889127-50

Kommentarer
Postat av: h0nung

ååååh jag gillar den svarta :D:D och den rosa med :D:D

Postat av: Vicky

den rosa var jääääääääättefin :D:D

2007-02-05 @ 21:14:19
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback