light up, light up

det finns en bra nyhet och en dålig

den bra: jag behöver inte gå till skolan imorgon
den dåliga: det är på grund av MOCKS

Det är alltså en ganska soft vecka, prov på tisdag och en eventuellt två muntliga prov
men jag tror ingen avundas denna veckan med 6 prov på tre dagar.

men imorgon är dagen alltså ledig
så vad ska jag fylla den med?
jo ska äta lång otroligt lång frukost och läsa hela tidningen :)
ska träna och hämta min historia pärm
på tisdag kväll efter historia provet ska jag skrika av glädje för att jag har gjort dem.

jag har äntligen bestämt färg och modell till min klänning :)
jag och mamma inhandlade tyg igår - wiee I can't wait 'til it's finished
sedan var jag hos stephen, grattis i förskott :)
kollade på film, åt tacos, spelade poker (haha jag är såå bra på det) och fifa
måste nämna att stephen lagade toast och det var mycket förvånande och överraskanade :P

hultsfred biljetten inhandlades i torsdags :D Lina, Elza och Anna ska till Hultsfred, dududududu!

Kommentarer
Postat av: lina

Hultsfred is the shit! det kommer blir helt underbart. can't wait! i'll will always be your soldier! pusspuss

2007-03-03 @ 16:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback