Literally

jag får panik på tv-serien saltön! Jag vet inte om ni har sett den otroligt löjliga serien på svt.. hope not för usch vad dåligt det var. Manusförfattarna måste ha haft ordentlig idétorka eller vara fast i något kliché-träsk för alla gamla tanter och gubbar inleder förhållanden med hälften så gamla partners, träffas på sätt som aldrig skulle fungera i verkligheten...

på tal om verkligheten (ojoj transition) så träffade jag elza idag. Mycket trevligt som alltid. Vi gick på stan och jag hittade ett linne som jag blev lite smått kär i. Som tur var, om man ska säga så, så fanns den inte i

min storlek i rätt färg. Min planerade budget håller ett tag till iaf... denna veckan ska det ju inhandlas vita converse skor :) Försöker gå in mina otroligt fina ballerina skor med klack, och jag längtar  så efter att det ska bli vår så att man ska 1) slippa frysa ihjäl varje dag 2) kan börja använda sommarskor som ballerina och vans (iofs gör jag det sistnämnda nu också men jag vill göra det utan att frysa) 3) inte behäva tänka på att ha flera lager med kläder på sig. 
 
är lite sur just nu, slår på tangentbordet för att få ut min ilska :P för jag orkade inte gå och träna idag också (har grymt träningsvärk..) jag förstår inte hur och varför det tar så lång tid att skriva ihop några rader. JAG BLIR OROLIG/FRUSTRERAD/SUR/IRRITERAD/LEDSEN. Det hjälpte inte med att spela gitarr. Och nu gör mina fingrar ont också på grund av det. Det irriterar mig ännu mer att jag inte riktigt kan koncentrera mig på något annat. Försökte göra lite historia innan men nä.

you are turning my world upside down. literally.

Kommentarer
Postat av: h0nung

*lugnar ner An(n)a* Jag håller med dig om vädret och dina skor låter söta^^
Jag är medveten om att du tycker om mig och så, men darling, baby, darling, fokusera ett tag!!! haha puss på dig (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback