To be alone with you

bloggish sent på natten haha
eller nej natten är ung och det är dagen med
nej skämt och sido'
undra vilken överskrift min blogg skulle ha om någon skrev om den
hmm, läste några modebloggar och alla hade namn
om än väldigt klychiga
jag hatar klychor som "don't worry - be happy"
världen skulle må bättre utan det uttrycket

jag tänkte jag skulle bränna en skiva idag
det har jag tänkt sedan jag kom hem men det blev inte av
såg på heartbreak hotel med elin :P mycket hmm..speciell film
av någon anledning har jag haft lust att bränna en skiva som jag skulle kunna ha i min framtida bil.
så nu ska jag göra verklighet av den idéen
dock har jag ingen bil så det får bli vår volvo a.k.a röda faran

men musik måste man ha i radion när jag och mamma imorgon beger oss till kinna för att studera mönster och tyger till min balklänning :) sedan ska jag hem till stephen och förbereda filmkväll...dumdidum niklas lärde mig idag att lasersvärd består av olika energier och vi diskuterade star wars trots att ingen av oss sett filmerna :P jag fick bevisat för mig att man hinner från viskafors till borås och parkera en bil på mindre än en halv timma. Puss guitar hero.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback