I'll put chestnuts in your hair

Upptäckter idag:

  • styrketräning lämnar stora sår i musklerna dagen efter
  • So much trouble by Matt Pond PA är en otroligt bra låt
  • macaroni-cheese är riktigt gott
  • det finns ett program som är som top model fast med bara killar, hunkjakten eller något sånt, löjligt namn men bra var det

Inhandlat idag:

  • sneakers :D
  • prickigt linne
  • hårfärg (imorgon blir mitt hår kastanje brunt)

På lördag blir det fest :) at my place
därför måste jag städa imorgon och handla
sedan måste jag färga håret och göra någon mask
allt för att vara redo då jag på söndag blir vuxen :P
kommer aldrig att ske
folk ser mig fortfarande ofta som  elins lillasyster
ingen protesterar när jag åker på halvbiljett på bussen

pilotglasögon - hur svårt ska det vara att få tag på ett par sådana?
och varför sätter de dit en massa strass-stenar??
blingbling aj mitt öga
suck

But you, and you, and you and you
you're just a animal developed into
You and you and you and you
a monkey needs to dance so do you

har inte pluggat alls mycket under lovet..
borde kanske ha lite ångest över det
men nej. jag ska ta tag i det på måndag
vi tippade och kom fram till att jag kommer få runt två poäng mer än vad man behöver för att komma in på french and politics
känns lite bra iaf
igår gjorde jag en studieresa, all by myself till bibblan
fick hjälp av en snäll tant och satt i tre timmar
letandes stipendium
det finns en massa konstiga
"du som söker skall vara bibliotekarie, över 30 år inte ha några föräldrar och vilja lära dig mer genom att åka utomlands" och jag glömde vara född i Helsingborgs kommun
hur många uppfyller det kravet??

we don't want to make mistakes
we don't want to be the same
i hand the finger to my fate
he doesn't know and he cannot see that far


Kommentarer
Postat av: elza

hahaha inte ha några föräldrar?! menar du inte "inte ha några barn" hahahah, annars är det ju bara sjukt! :P

Postat av: Ana

haha man skulle vara föräldralös
det fanns en massa stipendier och få då..
ganska sjukt ja :P

2007-01-05 @ 15:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback