we have a promise made, we're in love

kom just hem från baikstugan, riktigt trevligt :) var dock endel konstiga människor som två tjejer med samma namn som mig ocj lina, alltså anna och lina :P fast de var helt konstiga. kling var som vanligt och försökte para ihop lina med ngon kille i stuprörsjeans.
jag har fotbollsockar på mig, röda, jag och elza fick de m vav jonas. mycket fina måste jag säga
honey kysste mina fötter (alltså ,mina röda fotbollsockar) vicky och jag genomgår exakt samma saker i rsal tid. weird. lina är min soulmate och elxa helt underbar.
lekte någon konstig lek som amanda kom på, haha jag ocj lina kom trea for vi hann inte göra aphuste tillräckligt fort..haha varför oroade jag mig fr min mobil hlea kvällen? love

dynamiska trion - nu, imorgon, för alltid
(det bästa jag kommit på på länge.. :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback