Coming close..

Stephen ringde mig just, man kan se sina betyg på studera.nu!
Kopiöst stora, gigantiska, enormous congrats to you :D
(och alla andra som vet såklart :))
Jag är så stolt, så mycket som vi kämpade!

Bara det att jag inte har ett konto på studera.nu, förstod inte hemsidan :p så skickade in ansökan manuellt eller vad man ska kalla det.. So it's friday for me :)

Jag köpte örhängen idag.
Det är bara det att jag inte har några hål i öronen.
Men jag kunde inte motstå dem.
Små guldiga kasettband.

Jag var pckså tvungen att köpa ansiktskräm idag. Det var lite kvar i tuben igår morse, och vad gör man då? Jo man skakar lite snabbt och provar sedan igen. Så gjorde jag och ut kommer en mängd kräm som skulle räcka till mitt ansikte 15 gånger om! Jag gjorde slut 15 dagars kräm på en dag :P suck jag vill inte ha så många nödvändiga utgifter just nu. Därför var jag tvungen att köpa ansiktskräm idag. Haha.

"Jag orkar inte mer, det här gör mig trött!" (När man inte orkar och känner sig helt utmattad av att tugga youhurt och flingor :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback