reading it is

Krogen med förfest och efterfest igår var helt klart lyckad.
Elza och jag laddade upp med ett par glas hemma.
Begav oss sedan till trägårn där massa roligt folk träffades.
Vi blev av med vår efterfest-oskuld, haha, hos en trevlig kille :)
Kom hem klockan fyra - det säger väl allt.
Vi var rätt nöjda :D

Biljetterna till England är bokade, 8 augusti åker jag och mamma över för att kolla läget .)
moahaha vad kul det ska bli.
vi kommer helt klart tappa bort oss :P
flyg till heathrow och buss därifrån till reading
ett natt på ett litet hotell och sedan hem igen
det kommer bli perf :P

har suttit och designat om min myspace nu. till slut blev det som jag ville :P så check it out, haha , myspace.com/varannan. Men nu ska jag sova, ska övningsköra till gbg imorgn och då måste man vara på topp :P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback