Sista delen i Barry-serien

Ja, idag sa jag farväl till mina kära saxofon. Inget mer storband och baritonsax...*snyft snyft*
Lyssnar på Michael Bublé nu - blir så sugen på att spela!

Drog en sväng till göteborg idag. Skulle kika efter en scarf och lite annat smått och gått. Hittade inget av det jag tänkte men istället sprang jag på den här otroligt fina t-shirten.

image140

Ett riktigt kap, måste jag säga.

Varför förstod jag inte Paolo Nutinis storhet tidigar? Då hade jag kunnat se honom när han spelade i sverige. Too bad for me. Jag upptäcker allt så sent.. som idag när jag hittade en underbar video där tingsek och timbuktu spelar "strö lite socker på mig". Hur har jag kunnat missa att tingsek, my man (efter tiger lou och paolo) har gjort en duett med timbuktu? Det är en fördel om jag flyttar till UK, jag kommer ligga ett halv år före sverige :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback